Menu
A+ A A-

Αγορές και αποστολές

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Το Sugar House (Γ. & Π. Στρουμπουλάκης Ο.Ε. - ΑΦΜ: 998468244, ΔΟΥ: Π. ΦΑΛΗΡΟΥ, ΑΡ. ΓΕΜΗ: 123276903000), Ελ. Βενιζέλου 186, 17563 Π. Φάληρο, σάς προσφέρει μία μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα ζαχαροπλαστικής, εργαλεία και βρώσιμα διακοσμητικά. Προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε κάθε σας απαίτηση, προσθέτοντας συχνά καινούρια προϊόντα για τα οποία έχετε δείξει ενδιαφέρον. Το Sugar House κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά, δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις ανθρώπινου λάθους κατά την καταχώρηση ή κάποια διακοπή λειτουργίας της ιστοσελίδας. Για το λόγο αυτό ζητούμε την κατανόησή σας και σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε αν εντοπίσετε κάτι τέτοιο. Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση. Ολες οι αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ (6% για τα βιβλία και 24% για όλα τα υπόλοιπα). Για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας για τις οποίες ισχύουν μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ και εφόσον η παραγγελία σας γίνει με τιμολόγιο, τότε οι τιμές των προϊόντων είναι χαμηλότερες από τις αναγραφόμενες κατά τον μειωμένο ΦΠΑ.

Σεβόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα και όλες οι πληροφορίες που εισάγετε θα αντιμετωπιστούν με απόλυτη εχεμύθεια & δεν θα πωληθούν, χρησιμοποιηθούν, ενοικιαστούν, αποκαλυφθούν ή δανειστούν. Για τυχόν απορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή με email.

ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Η παραγγελία σας μπορεί να γίνει με 3 τρόπους:

1. Με ολοκλήρωση της αγοράς μέσα απο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα

2. Με φαξ στο 210-9354525 όλο το 24ωρο.

3. Τηλεφωνικά στο 210-9835056 ή 210-9354525 ώρες καταστημάτων (Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 09:00-15:00 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 09:00-14:00 και 17:00-21:00)

 ΠΩΣ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας στή διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει. Αφότου έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο παραλαβής που σας εξυπηρετεί, ανάμεσα στους παρακάτω τρόπους:

  • Παραλαβή από το χώρο μας, τις παρακάτω ημέρες και ώρες:

Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 09:00-15:00
Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 09:00-14:00 και 17:00-21:00

  • Aποστολή στο χώρο σας με την εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε. Η παράδοση στον χώρο σας γίνεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για την Αττική και εντός 1-3 εργάσιμων ημερών για την υπόλοιπη Ελλάδα. Τα έξοδα αποστολής (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) είναι:

Μη δυσπρόσιτες περιοχές.

- Courier εντός Αττικής 4 ευρώ για βάρος έως 5 κιλά και 8 ευρώ για βάρος από 5,1 έως 10 κιλά
- Courier εκτός Αττικής 6 ευρώ για βάρος έως 5 κιλά και 10 ευρώ για βάρος από 5,1 έως 10 κιλά
Για δέματα άνω των 10 κιλών υπάρχει επιπλέον χρέωση.
Το βάρος της αποστολής υπολογίζεται ογκομετρικά.
 
Δυσπρόσιτες περιοχές : Κατόπιν συννενόησης

Για αποστολές εξωτερικού πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση για να σας ενημερώσουμε για τα έξοδα αποστολής.

Για αποστολές εσωτερικού με βάρος έως 5 κιλά και συνολική αξία άνω των €100,00, η αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ. Εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές.

Κατά την παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων από την μεταφορική εταιρεία συμβουλεύουμε όλους τους πελάτες να ελέγχουν: Αν ο αριθμός των αντικειμένων που παραδόθηκαν αντιστοιχεί με τον αριθμό που αναγράφεται στην απόδειξη ή στο τιμολόγιο. Αν τα ονόματα των προϊόντων στις συσκευασίες είναι τα ίδια με αυτά που αναφέρονται στην απόδειξη ή στο τιμολόγιο. Αν το δέμα έχει αλλοιωθεί με κάποιον τρόπο. Οποιαδήποτε φθορά ή απώλεια του δέματος ή των προϊόντων θα πρέπει να αναφέρεται αμέσως. Η έγκαιρη επικοινωνία μαζί μας για οποιαδήποτε προβλήματα, είναι χρήσιμη για την αναφορά των φθορών και την αναπλήρωση των προϊόντων. Για να εξακριβωθεί η φθορά που έχει προκληθεί κατά τη μεταφορά των προϊόντων θα πρέπει όλα τα αποδεικτικά στοιχεία να τεκμηριώνονται με φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή ώστε να μπορούμε να τις διαβιβάσουμε στην εταιρία courier ή μεταφορική με την οποία συνεργαζόμαστε.

ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ

Εξυπηρετούμε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ

Αφότου έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί, ανάμεσα στους παρακάτω τρόπους:

  • Πληρωμή στο κατάστημα - Πληρωμή μετρητοίς ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα (VISA, MASTERCARD, MAESTRO) ή Viva Wallet, στις εγκαταστάσεις μας.
  • Μέσω αντικαταβολής - Πληρώνετε στο courier τη στιγμή που παραλαμβάνετε την παραγγελία σας. Τα έξοδα αντικαταβολής διαμορφώνονται στα €2,50 ανεξαρτήτως ποσού αγοράς.
  • Πληρωμή στο e-shop με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (VISA, MASTERCARD, MAESTRO, DINERS, AMERICAN EXPRESS).
  • Κατάθεση σε τράπεζα - Μέσω κατάθεσης της τελικής αξίας της παραγγελίας σας σε τραπεζικό λογαριασμό μίας από τις παρακάτω συνεργαζόμενες με εμάς τράπεζες:

EUROBANK: Αριθμός λογαριασμού: 0026.0201.93.0200857071
IBAN: GR8602602010000930200857071 Δικαιούχος: Γ. Στρουμπουλάκης

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: Αριθμός λογαριασμού: 18166612467
IBAN: GR1001101810000018166612467 Δικαιούχος: Π. Στρουμπουλάκης

Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 210-9354525 ή μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή μέσω fax στο 210-9354525, για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση. Τα προϊόντα αποστέλλονται μετά από την επιβεβαίωση της κατάθεσης του ακριβούς ποσού της παραγγελίας. Αν δεν πραγματοποιηθεί κατάθεση εντός 3 εργασίμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα, εκτός αν έχει προηγηθεί σχετική ενημέρωση.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οταν μεταφέρετε χρήματα μέσω e-banking μεταξύ διαφορετικών τραπεζών (π.χ. από ΠΕΙΡΑΙΩΣ σε EUROBANK), οι τράπεζες χρεώνουν 3-4 ευρώ προμήθεια. Παρακαλώ φροντίστε να επιλέξετε την επιλογή "χρέωση δική σας (OUR)" γιατί διαφορετικά το ποσό που θα μεταφερθεί θα είναι λιγότερο κατά 3-4 ευρώ (λόγω της προμήθειας που χρεώνουν οι τράπεζες) και η παραγγελία σας δεν θα προχωρήσει αν δεν συμπληρωθεί το σύνολο της αξίας της.  Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε ότι, ο χρόνος μεταφοράς χρημάτων μεταξύ διαφορετικών τραπεζών είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες. 

ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε περίπτωση που παραγγείλετε ένα προϊόν και δεν γίνει παραλαβή της παραγγελίας σας, τότε η παραγγελία σας θα επιστρέψει στην εταιρεία μας και θα επιβαρυνθείτε με το σύνολο των μεταφορικών.

ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε ανωτέρα βία. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, καιρικές συνθηκες, κλπ.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ/ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ– ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στις παρακάτω περιπτώσεις:

1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε.
2. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν για το οποίο υπάρχει αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας.

Στις περιπτώσεις 1,2 η αίτηση για αντικατάσταση θα πρέπει να γίνει μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος και το κόστος επιστροφής το αναλαμβάνουμε πλήρως εμείς.

3. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί υπαναχώρηση από την αγορά, διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την μέρα παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να κάνει μία αγορά ίσου ή μεγαλύτερου ποσού από το κατάστημά μας μέσα σε 20 μέρες από την παραλαβή του προϊόντος.

Για λόγους ασφαλείας και υγιεινής δεν δεχόμαστε επιστροφές βρώσιμων προϊόντων, εκτός από περιπτώσεις που το προϊόν είναι ελαττωματικό. Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές βιβλίων. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση ή επιστροφή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή και ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα της εκ νέου αποστολής του προϊόντος. Πριν από κάθε επιστροφή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρίας μας, για να σας εξηγήσουμε αναλυτικά τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε.

ΙΣΧΥΟΝ ΔΙΚΑΙΟ

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του www.sugarhouse.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση. Αρμόδια δικαστήρια είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

ΣΥΝΔΕΣΗ or ΕΓΓΡΑΦΗ